Aktualności

piątek, 09/07/2021

Odbyła się jedenasta Rada Budowy.

W dniu 09.07.2021 roku odbyła się online jedenasta Rada Budowy.

Wykonawca poinformował, że:

 – dostarczył do Urzędu Wojewódzkiego materiały w sprawie wniosku o Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej;

 – zostały rozpoczęte prace nad projektami wykonawczymi.

Na dzień 09.07.2021 roku brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umownym. Konsultant potwierdził, że ustalenia, które zostały poczynione z dokumentacją projektową, spełniają wszystkie dotychczasowe postanowienia. Wykonawca będzie kontynuował prace projektowe zgodnie z harmonogramem.


PIĄTEK, 11/06/2021

Odbyła się dziesiąta Rada Budowy.

W dniu 11.06.2021 roku odbyła się online dziesiąta Rada Budowy.

Wykonawca poinformował, iż:

  • został zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu; 
  • uzgodniony został z Konsultantem i Zamawiającym Projekt Budowlany;
  • uzgodniony został z Konsultantem i Zamawiającym wniosek o wydanie decyzji ZRID;
  • został złożony wniosek o ZRID do Wojewody Świętokrzyskiego.

Konsultant potwierdził, że wszystkie ustalenia, które zostały poczynione z dokumentacją projektową, spełniają wszystkie dotychczasowe postanowienia. Kamień milowy został osiągnięty zgodnie z Umową.

piątek, 07/05/2021

Odbyła się dziewiąta Rada Budowy.

W dniu 07.05.2021 roku odbyła się online dziewiąta Rada Budowy.

Wykonawca omówił zaawansowanie prac projektowych. Zespół Nadzoru potwierdził, iż prace projektowe są wykonywane zgodnie z harmonogramem Wykonawcy.

Wykonawca poinformował, iż wniosek o Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej wraz z dokumentacją jest gotowy do złożenia do Urzędu Wojewódzkiego. Tuż po Radzie Budowy Wykonawca przekaże niezbędne materiały do Urzędu Wojewódzkiego.

Nadzór Inwestorski poinformował, iż pierwszy kamień milowy został osiągnięty zgodnie z założonym harmonogramem robót i na dzień 07.05.2021 roku nie ma zagrożenia realizacji kontraktu z terminem umownym. 

 


PIĄTEK, 02/04/2021

Odbyła się ósma Rada Budowy.

W dniu 02.04.2021 roku odbyła się online ósma Rada Budowy.

 Podczas spotkania omówiono zaawansowanie prac projektowych w stosunku do harmonogramu Wykonawcy. Wykonawca poinformował, że:

  • w związku ze złożonym operatem geodezyjnym w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim, Wykonawca bierze czynny udział związany z projektem podziału nieruchomości; weryfikacja prowadzona jest dwuetapowo:
    1. weryfikacja treści technicznej na mapie do celów projektowych została zakończona;
    2. trwa weryfikacja w zakresie zgodności z przepisami;
  • został opracowany i złożony do zatwierdzenia Projekt Stałej Organizacji Ruchu po korektach, uwzględniających audyt BRD;
  • uzgadniał z Konsultantem i Zamawiającym projekt budowlany;
  • uzgadniał projekt budowlany z gestorami sieci;
  • zostały pozyskane opinie materiałów do wniosku o ZRID.
  • odbyło się pierwsze spotkanie w sprawie odbioru projektu budowlanego. Trwa procedowanie odbioru projektu budowlanego.

Na dzień 02.04.2021 roku brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umownym. Ogólne zaawansowanie kontraktu wynosi 5,61 % w stosunku do prognozy wartości ostatecznej.

piątek, 05/03/2021

Odbyła się siódma Rada Budowy.

W dniu 05.03.2021 roku odbyła się online siódma Rada Budowy.

Wykonawca omówił zaawansowanie prac projektowych. Zespół Nadzoru potwierdził, iż prace projektowe są wykonywane zgodnie z harmonogramem Wykonawcy. Ogólne zaawansowanie kontraktu wynosi 5,36 % w stosunku do prognozy wartości ostatecznej .

Wykonawca poinformował, iż:

  • został pozytywnie zaopiniowany przez Konsultanta raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, który został przesłany do Zamawiającego;
  • został złożony do Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim operat geodezyjny zawierający projekt podziału nieruchomości;
  • został złożony do zatwierdzenia Projekt Stałej Organizacji Ruchu;
  • trwa uzgadnianie z Konsultantem Projektu Budowlanego;
  • trwa uzgadnianie Projektu Budowlanego z gestorami sieci – uzgodnienia branżowe;
  • pozyskiwał opinie do wniosku ZRID.

Konsultant potwierdził, że elementy dokumentacji projektowej, które przedstawił Projektant zostały wykonane. Prace postępują zgodnie z harmonogramem. W opinii Konsultanta na dziś, brak jest zagrożenia realizacji Kontraktu zgodnie z terminem umownym.

PIĄTEK, 05/02/2021

Odbyła się szósta Rada Budowy.

W dniu 05.02.2021 roku odbyła się online szósta Rada Budowy.

 Podczas spotkania omówiono zaawansowanie prac projektowych w stosunku do harmonogramu Wykonawcy, w tym:

  • uzgodnione zostały z Zamawiającym i Konsultantem Opinia Geotechniczna oraz Dokumentacja badań podłoża gruntowego;
  • został opracowany i przekazany do Zamawiającego oraz Konsultanta Projekt geotechniczny;
  • Wykonawca uzyskał protokół z Narady Koordynacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim, na którym uzgodniono przebieg sieci uzbrojenia teren
  • kontynuacja prac terenowych związanych z inwentaryzacją przyrodnicz
  • został złożony do zatwierdzenia Projekt Stałej Organizacji Ruchu po uzyskaniu wszystkich niezbędnych opinii.
  • został złożony do uzgodnienia Zamawiającemu i Konsultantowi w wersji elektronicznej Projekt Budowlany z informacją, że uzgodnienia branżowe są w trakcie procedowania.

Na dzień 05.02.2021 roku brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umownym.

piątek, 08/01/2021

Odbyła się piąta Rada Budowy.

W dniu 08.01.2021 roku odbyła się online piąta Rada Budowy.

Wykonawca omówił zaawansowanie prac projektowych. Zespół Nadzoru potwierdził, iż prace projektowe są wykonywane zgodnie z harmonogramem Wykonawcy. Zaawansowanie finansowe na podstawie wystawionego Protokołu odbioru robót częściowych wynosi 2 199 370,24 zł brutto.

Wykonawca poinformował, iż:

  • zakończono prace i przekazano opinię geotechniczną wraz z badaniami warunków gruntowych do Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego;
  • Prace terenowe – zakończono inwentaryzację przyrodniczą i trwa opracowywanie raportu oddziaływania na środowisko
  • Pozyskano wszystkie opinie od zainteresowanych organów w sprawie projektu Stałej Organizacji Ruchu. Niebawem będzie złożony do Zamawiającego wniosek o jego zatwierdzenie;
  • W trakcie opracowywania jest Projekt Budowlany i materiały do opinii ZRID.

Na dzień 08.01.2021 roku brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umownym.
Ponadto omówiono sprawy związanie z przebiegiem linii rozgraniczających, korektą raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, punktem referencyjnym 0,0 na obiekcie w miejscu dylatacji przy węźle Brezelia.

PIĄTEK, 04/12/2020

Odbyła się czwarta Rada Budowy.

Wykonawca poinformował, że:

  • kontynuował prace związane z opracowywaniem opinii geotechnicznej i dokumentacji badań podłoża gruntowego, prace terenowe zostały zakończone;
  • został złożony wniosek o pozwolenie wodnoprawne;
  • opracowano planszę na Naradę Koordynacyjną;
  • opracowano i przekazano do Zamawiającego i Konsultanta materiały do audytu BRD
  • uzgodnił projekt stałej organizacji ruchu z Zamawiającym i Konsultantem oraz wysłał go do opiniowania do Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim, Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach, Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim, Urzędu Gminy w Bodzechowie oraz Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim;
  • W opinii Konsultanta na dzień dzisiejszy brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umownym.

piątek, 06/11/2020
Odbyła się trzecia Rada Budowy.

W dniu 06.11.2020 roku odbyła się online trzecia Rada Budowy.

Wykonawca poinformował, iż:

  • pod koniec października uzyskał klauzulę do Mapy do Celów Projektowych;
  • opracowano operat wodnoprawny – w tym tygodniu dokumenty zostały przekazane do weryfikacji przez Nadzór Inwestorski;
  • opracowano planszę na Naradę Koordynacyjną – w tym tygodniu dokumenty zostały przekazane do weryfikacji przez Nadzór Inwestorski.

Na dzień dzisiejszy brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umowny.
Ponadto omówiono sprawy związanie z liniami rozgraniczającymi w rejonie węzła Brezelia.

Zaproponowano, aby stacja pogodowa, która zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym powinna znajdować się przy obiekcie M1.

czwartek, 08/10/2020

Odbyła się druga Rada Budowy.

W dniu 08.10.2020 roku odbyła się druga Rada Budowy w formie wideokonferencji, z uwagi na obostrzenia związane panującą epidemią COVID-19.  Wykonawca poinformował, że w przyszłym tygodniu z Ośrodka Geodezji otrzyma opatrzoną klauzulą Mapę do celów projektowych. W opinii Konsultanta na dzień dzisiejszy brak jest zagrożenia realizacji kontraktu zgodnie z terminem umownym.

Opis prac projektowych:

  • trwa weryfikacja operatu geodezyjnego technicznego przez PODGiK;
  • opracowano operat wodnoprawny  w tym tygodniu dokumenty zostały przekazane do weryfikacji przez Nadzór Inwestorski;
  • trwają prace geologiczne. Zgodnie z harmonogramem przewidziane były do 09.10.2020 r.
czwartek, 10/09/2020
Odbyła się pierwsza Rada Budowy.

W dniu 10.09.2020 roku odbyła się pierwsza Rada Budowy w biurze Konsultanta  Nadzoru Inwestorskiego w Kielcach przy ul. Hauke Bosaka 1 pokój 209.

Wykonawca omówił zaawansowanie prac projektowych związanych z geodezyjnymi pracami terenowymi i aktualizacją mapy do celów projektowych, która w najbliższym czasie powinna zostać oklauzulowana. Ponadto Wykonawca wystąpił o warunki przebudowy sieci do gestorów oraz opracowano mapę terenu.

poniedziałek, 01/09/2020

Otworzono biuro Konsultanta i Zamawiającego.

W dniu 01/09/2020 otworzono biuro Konsultanta i Zamawiającego pod adresem:

ul. Hauke Bosaka 1 (II piętro)
25-217 Kielce

Biuro jest czynne ponpt. w godzinach 8:0016:00.